سلام و درود خدمت همه دوستان و همراهان عزیز هدلرن!

امیدوارم که حالتون خوب باشه و سرشار از انرژی باشید و سال گذشته رو به خوبی و خوشی و سرشار از پیشرفت گذرونده باشید .

چی شد که اینجوری شد ؟

در این شرایط سخت اقتصادی و با این وضعیت پیشرفت کردن واقعا سخت شده و همین که حواسمون باشه که از جایی که هستیم سقوط نکنیم خودش خیلیه!

توی این شرایط سخت باید در کنار هم باشیم و به هم کمک کنیم تا بتونیم پیشرفت کنیم و روز های بهتری رو تجربه کنیم .

همونطور که اطلاع دارید با قیمت های بسیار زیادی که وجود داره مدیریت کردن و نگه داشتن سایت بزرگی مثل هدلرن واقعا کار سخت و پرهزینه ای هست و هر روز هم هزینه ها بیشتر میشه . ما توی هدلرن برای این که پیشرفت کنیم و بتونیم دوره های جدیدتری داشته باشیم , برای این که بتونیم سایت بهتری داشته باشیم , برای این که بتونیم دوره های با کیفیت تری تولید کنیم , برای این که بتونیم دوره های رایگان بیشتری داشته باشیم لازمه که بتونیم هزینه های کار رو هم در بیاریم . با این وضعیت فعلی ما اگر از ما حمایت نشه ما هم توانایی ادامه دادن رو نداریم .

از 50 تا 90 درصد تخفیف ویژه روی همه دوره های آموزشی استفاده کن !

از همون روز اول که هدلرن رو ارائه کردیم هدفمون ارائه دوره با پایین ترین هزینه بود حتی اگه منجر به صفر شدن سودش بشه . ما مثل سایت های دیگه نیستیم که حداقل 6 برابر هزینه ای که برای دوره میکنن روی فروش دوره سود کنن . سود ما بسیار کم و نزدیک به صفر هست .

ولی خب تهیه کردن دوره ها توی این شرایط اقتصادی برای شما هم سخته . به همین دلیل تصمیم گرفتیم که به مناسبت عید یک عیدی خوب به شما بدیم و روی دوره ها تخفیف زیادی اعمال کنیم ( تخفیف روی همه دوره ها اعمال شده و از 50 تا 90 درصد تخفیف روی همه دوره ها اعمال شده) و فقط و فقط هم تا تاریخ یکشنبه 13 فروردین ماه قابل استفاده است (تمدید شده و این تخفیف دیگه تمدید نمیشه ) و بعد تخفیف ها برداشته میشه . اما ما انتظار داریم که در جواب این عیدی ما به شما , شما هم به ما عیدی بدید و از هدلرن حمایت کنید .

برای مشاهده کردن دوره ها و تخفیف ها اینجا کلیک کنید

ما از شما انتظار داریم که ما رو حمایت کنید تا بتونیم دوره های بیشتر و با کیفیت تری بزاریم .

ضمن این که پس از پایان این تخفیف و شروع سال جدید مجبور هستیم که علاوه بر برداشتن تخفیف ها از دوره ها , دوره ها رو هم حداقل 60 درصد افزایش قیمت بدیم . به همین دلیل دوره های مورد نظر رو توصیه میکنیم همین الان و تا تخفیف هست بخرید تا بعدا مجبور نشید که با قیمت بالاتری بخرید .

هدیه ویژه خرید اولین دوره

همچنین ما یک عیدی دیگه هم به شما میدیم و اون هم اینه که **اگه تا این لحظه داخل هیچ دوره پولی ثبت نام نکردید با ثبت نام داخل اولین دوره پولی 100هزارتومان اعتبار رایگان کیف پول دریافت می کنید که با همین 100 هزارتومان اعتبار میتونید از بین 3 4 تا دوره های سایت که زیر 100 هزارتومن قیمت دارن یکی شون رو رایگان ثبت نام کنید . در نظر داشته باشین که اگر در دوره رایگان عضو هستین مشکلی نداره و کافیه در یک دوره پولی ثبت نام کنید و هدیه رو دریافت کنید

نگران نباشید , دوره هارو گارانتی کردیم , ناراضی بودی بیا پس بده

اگر نگران این هستید که ممکنه محتوای دوره به دردتون نخوره یا ناراضی باشید یا وقت نکنید ببینید مشکلی نداره در هر زمانی بدون قید و شرط اگه از دوره ناراضی بودید هزینه رو کامل به شما بر می گردونیم این فرایند کمتر از 12 ساعت طول میکشه و بدون هیچ حرف اضافه ای پول شما رو پس میدیم .

دوره های پیش فروش شده , دوره های سال دیگه رو الان با قیمت ارزون تر بخر!

برای سال آینده حداقل 6 دوره رو در برنامه تولید و ضبط داشتیم که گفتیم حالا که داریم تخفیف میزاریم این دوره هارو هم قرار بدیم و در حالت پیش فروش قرار بدیم و شما الان با تخفیف خیلی ویژه و خاص بتونید توی این دوره ها ثبت نام کنید . همچنین زمان شروع ضبط دوره ها و همراه با سرفصل های دوره ها کاملا مشخص هستش . به همین دلیل با خیال راحت می تونید ثبت نام کنید .

دوره های پیش فروش شده رو از زیر می تونید ببینید :

  • طراحی سایت خبری با فریمورک لاراول به صورت پیشرفته : در این دوره آموزشی به صورت کامل و جامع یک وب سایت خبری را از مرحله صفر با استفاده از فریمورک لاراول طراحی میکنیم . زمان شروع ضبط این دوره حدود اوایل اردیبهشت ماه هستش می تونید این دوره رو با 90 درصد تخفیف ( بخاطر پیش ثبت نام بودن ) با 990 هزارتومان دریافت کنید.
  • دوره جامع افزونه المنتور : در این دوره به صورت جامع و کامل افزونه وردپرسی المنتور را بررسی میکنیم شروع ضبط این دوره از اوایل فروردین خواهد بود .
  • دوره جامع طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس : در این دوره به صورت کامل و با جزئیات طراحی سایت فروشگاهی را در وردپرس بررسی میکنیم و شما پس از این دوره می توانید یک وب سایت فروشگاهی با تمام امکانات بسازید . شروع ضبط این دوره از اواخر فروردین خواهد بود.
  • دوره وردپرس پیشرفته : در این دوره مباحث پیشرفته وردپرس را بررسی میکنیم . مباحثی مانند سئو کردن سایت و امنیت وب سایت و ورود و ثبت نام با شماره تلفن و ساخت اپلیکیشن موبایل سایت و .... . شروع ضبط این دوره از اواخر فروردین خواهد بود.
  • دوره نرم افزار فتوشاپ : این دوره از صفر تا سطح پیشرفته نرم افزار فتوشاپ درآن بررسی شده است و شما می توانید پس از این دوره به بازارکار وارد شوید . شروع ضبط این دوره از اواسط فروردین خواهد بود .

در صورتی که در دوره ای با وضعیت پیش فروش ثبت نام کنید و طبق زمان اعلامی ضبط دوره شروع نشود می توانید درخواست کنسلی را ثبت کنید و هزینه دوره با 20 درصد خسارت به شما بازگشت داده خواهد شد

دوره های پیشنهادی

چند دوره وجود داره که خیلی بهشون اهمیت میدیم و خیلی روشون وقت گذاشتیم . به همین دلیل لیست زیر دوره هایی هستند که میشه گفت بهترین دوره های هدلرن هستن و توصیه به ثبت نام داخلشون میکنیم که همونطور که می دونید از گارانتی و هدیه 100هزارتومانی هم بهره مند می شید :

  • دوره متخصص زبان برنامه نویسی پایتون : این دوره از صفر تا صد بررسی شده و شما برای یادگیری این دوره نیاز به هیچ پیش نیازی ندارید . ما در این دوره همچنین علاوه بر مباحث پایتون سوالات مصاحبه های استخدامی رو هم بررسی کردیم تا شما در صورتی که قصد استخدام شدن داشتید بتونید با سوالاتی که در این مصاحبه ها پرسیده میشه آشنا باشید .
  • دوره متخصص اکسل : این دوره به صورت جامع تهیه شده و زحمات زیادی براش کشیده شده . این دوره شما رو به یک متخصص اکسل تبدیل میکنه ضمن این که این دوره هنوز در حال ضبطه و حدود 25 ساعت دیگه از ضبط این دوره مونده بنابر این , این دوره رو از دست ندید .
  • دوره متخصص فریمورک لاراول : در این دوره از صفر تا صد فریمورک لاراول بررسی شده و شما بعد از این دوره یک متخصص لاراول هستید که به انجام انواع پروژه ها تواناست . این دوره هنوز هم در حال ضبطه و پیش بینی میشه حدود 25 الی 30 ساعت محتوا داشته باشه و طی 2 ماه آینده تکمیل شه .
  • دوره آموزش جامع طراحی سایت بدون کدنویسی با وردپرس : این دوره مخصوص کسایی تهیه شده که قصد دارن یک وب سایت با تمام امکانات و زیبا بسازن و بودجه زیادی ندارن برنامه نویسی و کدنویسی هم بلد نیستند یا وقت یادگیری اش رو ندارن . شما با یادگیری محتوای این دوره می تونید وب سایت خودتون رو در کمتر از 1 ساعت بسازید ! همچنین در این دوره به صورت جامع در مورد هاست و دامنه و خرید هاست و دامنه مناسب صحبت میکنیم.

خلاصه که فرصت یادگیریه !

حالا که چنین فرصتی برای یادگیری و ثبت نام در دوره ها وجود داره پس فرصت رو از دست ندید و امروز فردا نکنید . همین الان توی دوره هایی مد نظرتون هست ثبت نام کنید اما ثبت نام رو در صورتی انجام بدید که واقعا قصد یادگیری و پیشرفت رو دارید در غیر این صورت ثبت نام نکنید!

برای استفاده از این تخفیف ها نیازی به استفاده از هیچ کدتخفیف یا کار خاصی نیست و تخفیف ها روی دوره ها اعمال شدن و شما فقط کافیه به سبد خریدتون اضافه شون کنید و تخفیف استفاده میشه .

یادتون نره که از هدلرن توی این شرایط سخت حمایت کنید...

موفق باشید

هدلرن - اسفند 1401