حالا امروز تپسی که یک سرویس دهنده تاکسی و پیک اینترنتی است امکان گفتگو با ربات هوش مصنوعی بسیار محبوب chatgpt را اضافه کرده است . این قابلیت فقط در وب اپلیکیشن تپسی به آدرس app.tapsi.cab در دسترس قرار گرفته است و در صورتی که می خواهید آن را تست کنید باید از وب اپلیکیشن تپسی استفاده کنید.

ChatGPT یک نمونه اولیه از چت‌بات دیالوگ‌محور مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند زبان طبیعی انسان را متوجه شود و متون نوشتاری بسیار دقیقی مشابه انسان تولید کند. این ابزار هوش مصنوعی به ترند روز دنیا و ایران تبدیل شده است، اما دسترسی به آن برای کاربران ایرانی با محدودیت‌هایی روبه رو است.

محدودیت هایی مانند این که شما با آیپی ( IP ) ایران نمی توانید از ChatGPT استفاده کنید یا این که شما با شماره تلفن ایرانی نمی توانید در OpenAI حساب کاربری بسازید. اما حالا تپسی این مشکل را برای ایرانی ها برطرف کرده است و شما با مراجعه به وب اپلیکیشن تپسی به آدرس app.tapsi.cab و کلیک روی از هوش مصنوعی بپرس از این قابلیت مانند تصویر زیر استفاده کنید:

استفاده از هوش مصنوعی chatgpt در تپ سی | تپسی امکان استفاده و گفتگو با chatgpt را فراهم کرد

هنگام کلیک روی دکمه از هوش مصنوعی بپرس به صفحه گفتگو با chatgpt که فارسی سازی شده می رویم و ابتدا پیغام زیر را مبنی بر عدم ذخیره سوالات و پاسخ های آنها از طرف chatgpt و بدون نقش بودن تپسی در ساخت پاسخ ها را می بینیم :

تپسی اطلاعات مربوط به سوالات و پاسخ های آنها در گفتگو با chatgpt را ذخیره نمی کند | تپسی امکان استفاده و گفتگو با chatgpt را فراهم کرد

البته این سیستم اختلالاتی دارد و همیشه به صورت پایدار نیست . با این حال اقدام بسیار موثری است در جهت همه گیری هوش مصنوعی و رایج شدن آن در ایران .

ضمن این که شما نیازی به شماره مجازی هم ندارید و با شماره که ای در تپسی حساب دارید می توانید از این قابلیت استفاده کنید .