از این پیشنهادات برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تماشای وب سایت خود در صدر نتایج به سمت نتایج موتور جستجو استفاده کنید !

راه های افزایش رتبه سئو وب سایت

انتشار محتوای معتبر

محتوای معتبر ، محرک شماره یک رتبه بندی موتور جستجوی شما است و هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد - این خصوصاً هنگام انجام بازاریابی SEO صادق است.
محتوای با کیفیت که به طور خاص برای کاربر مورد نظر شما ایجاد می شود ، ترافیک سایت را افزایش می دهد ، که باعث بهبود اقتدار و ارتباط سایت شما می شود. مهارت های نوشتن وب خود را تنظیم کنید و خود را به عنوان یک اقتدار در مورد موضوعی که در مورد آن می نویسید ، معرفی کنید.
کلمات کلیدی یک عبارت کلمه کلیدی خاص را برای هر صفحه محتوای معتبر در وب سایت شما شناسایی و هدف قرار می دهد.
به این فکر کنید که چگونه خواننده شما می تواند آن صفحه خاص را با اصطلاحات جستجو جستجو کند مانند:

  • استادان آنلاین در مدیریت مهندسی
  • مهندسی زیست پزشکی چیست؟
  • عنوان IX منابع آموزشی
  • عکاسی از چراغ های شمالی
  • چگونه می توان برای بورس های تحصیلی درخواست کرد؟
  • تفاوت بین فناوری مهندسی و مهندسی چیست؟
عبارات مختلف

کلمات کلیدی دستیابی به صفحه وب برای یک صفحه وب جستجو برای چندین عبارات کلمه کلیدی بسیار دشوار است - مگر اینکه این عبارات بسیار مشابه باشند.
یک صفحه واحد ممکن است بتواند برای هر دو "مشاغل مهندسی زیست پزشکی" و "مشاغل مهندسی زیست پزشکی" رتبه بندی کند.
رتبه بندی برای "امور دانشجویی" و "معاون دانش آموزان" یا "تبعیض جنسیتی" و "رویه های گزارشگری خشونت" با یک صفحه واحد بعید است.
اگر می خواهید برای چندین کلمه کلیدی با وب سایت خود رتبه بندی کنید ، برای هر عبارت کلمه کلیدی مورد نظر خود باید یک صفحه وب جداگانه تهیه کنید.

قرار دادن کلمات کلیدی

پس از انتخاب کلمه کلیدی خود برای یک صفحه معین ، این سؤالات را در نظر بگیرید: آیا می توانم از قسمت یا تمام عبارت کلمات کلیدی در URL صفحه (با استفاده از کلمات کلیدی در پوشه ها) استفاده کنم؟ آیا می توانم از قسمت یا تمام عبارت کلمات کلیدی در عنوان صفحه استفاده کنم؟ آیا می توانم از قسمت یا تمام عبارت کلمات کلیدی در عناوین صفحه و زیرنویس استفاده کنم؟ پاسخ دادن به بله به این سؤالات می تواند رتبه بندی موتور جستجوی شما را بهبود بخشد. هر چند طبیعی و کاربر پسند باشید.
به عنوان مثال ، شما نمی خواهید کلمه "مهندسی" سه یا چند بار در URL نشان دهد یا عبارتی از چراغ های شمالی را در عنوان صفحه و همچنین هر عنوان تکرار کند.

محتوا

خوانایی و قابلیت استفاده هنوز بهینه سازی موتور جستجوی ترامپ. محتوای فراتر از URL ، عنوان و عناوین صفحه ، محتوا در رتبه بندی موتور جستجو تأثیرگذار است. عبارت کلمه کلیدی خود را چندین بار در طول صفحه تکرار کنید - یک بار یا دو بار در پاراگراف های افتتاحیه و بسته شدن و دو تا چهار بار دیگر در طول محتوای باقیمانده. معتبر باشید پیوند استراتژیک به منابع مربوطه و اطلاعات اضافی - هم در وب سایت گسترده سازمان های شما و هم به وب سایت های دیگر که مفید هستند.
فراموش نکنید که از تگ های strong ( بولد ) و ایتالیک ، عنوان (به خصوص H1) و سایر تگ های تأکید برای برجسته کردن این عبارات کلمات کلیدی استفاده کنید - اما از آن بیش از حد استفاده نکنید.
شما هنوز هم می خواهید زبان و سبک نوشتن شما به طور طبیعی بخوانید.
هرگز نوشتن خوب را برای سئو فدا نکنید. بهترین صفحات برای کاربر نوشته شده است ، نه برای موتور جستجو. اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی SEO را بخوانید تا به شما در یافتن فرصت های جدید محتوای کمک کند.

محتوای خود را مرتباً به روز کنید

احتمالاً متوجه شده ایم که ما نسبت به محتوا بسیار احساس هستیم. موتورهای جستجو نیز همینطور هستند.
محتوای به طور مرتب به روز شده به عنوان یکی از بهترین شاخص های ارتباط یک سایت مشاهده می شود ، بنابراین حتما آن را تازه نگه دارید. محتوای خود را در یک برنامه تعیین شده (به عنوان مثال) حسابرسی کنید و در صورت لزوم به روزرسانی کنید.

وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی نوشتن مطالب اضافی ، غنی با عبارات کلمات کلیدی ، در وبلاگ اخبار دپارتمان شما همچنین می تواند رتبه بندی موتور جستجوی شما را افزایش دهد. پست های وبلاگ حتی می توانند به روزرسانی های کوتاه تر در مورد موضوعات خاص مورد نظر شما باشند. صفحات وب و پست های مربوط به CMS مرتبط خود را به هم پیوسته است وقتی به خواننده کمک می کند تا تصویر بهتری یا اطلاعات اضافی در مورد موضوع ارائه دهد.

متا دیتا ( Meta Data )

هنگام طراحی وب سایت خود ، هر صفحه حاوی فضایی بین تگ های برای درج اطلاعات متا ( Meta Data ) یا اطلاعات مربوط به محتوای صفحه شما است.
موتورهای جستجو ممکن است همیشه از توضیحات متا شما استفاده نکنند .
اما مهم است که به آنها گزینه ای ارائه دهید. ابرداده کلمه کلیدی کلمه کلیدی به ندرت در صورت استفاده از رتبه بندی موتور جستجو استفاده می شود.
با این حال ، شما باید از قبل عبارات کلیدی خود را بدانید ، بنابراین اضافه کردن آنها به ابرداده کلمه کلیدی خود ضرری ندارد.
شما می خواهید انواع مختلفی از عبارات را درج کنید. به عنوان یک قاعده کلی ، سعی کنید آن را به حدود 3-7 عبارت با هر عبارت متشکل از 1-4 کلمه نگه دارید. یک مثال عالی می تواند "مدرک علوم کامپیوتر" باشد.

یک صفحه وب با ارزش پیوند داشته باشید

ک صفحه وب باید غنی از محتوا ، معتبر ، بی طرفانه باشد و باید به بازدید کنندگان کمک کند تا در مورد آنچه به آنها علاقه مند هستند اطلاعات بیشتری کسب کنند ، به احتمال زیاد پیوندهای وب سایت های دیگر را جذب می کند ، که این باعث بهبود بهینه سازی موتور جستجو می شود.
با افزودن پیوندهای مربوطه در متن ، اقتدار و اعتبار خود را بهبود بخشید. به جای داشتن پیوندهای "اینجا کلیک کنید" ، سعی کنید نام مقصد را بنویسید. "اینجا کلیک کنید" هیچ مقدار موتور جستجو فراتر از URL پیوست ندارد ، در حالی که "برنامه شرکت Tech Michigan Tech" سرشار از کلمات کلیدی است و رتبه بندی موتور جستجو را بهبود می بخشد و همچنین رتبه بندی صفحه ای را که به آن پیوند می دهید ، بهبود می بخشد.
همیشه از پیوندهای توصیفی با پیوند دادن کلمات کلیدی استفاده کنید - این نه تنها بهینه سازی موتور جستجو را بهبود می بخشد ، بلکه به خوانندگان شما نیز ارزش افزوده ، از جمله معلولیت یا افرادی که از خوانندگان صفحه استفاده می کنند ، می افزاید.

از تگ های ALT استفاده کنید

همیشه با استفاده از تگ های ALT یا توضیحات متن جایگزین ، رسانه و تصویری خود را توصیف کنید. آنها به موتورهای جستجو اجازه می دهند صفحه شما را پیدا کنند ، که بسیار مهم است-به ویژه برای کسانی که از مرورگرهای متن یا خوانندگان صفحه ( Page Reader ) استفاده می کنند.

در این مقاله با راه حل هایی برای بهبود سئو وب سایت و افزایش جایگاه وب سایت شما در موتور های جستجو مانند گوگل آشنا شدیم . در صورتی که نظری دارید در بخش نظرات آن را بیان کنید .
در صورتی که علاقه به طراحی سایت دارید و می خواهید سایت خود را در کمترین زمان بسازید دوره آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی را با تخفیف ویژه ثبت نام کنید و وب سایت خود را بسازید !