اینترنت برای همیشه نحوه دستیابی مصرف کنندگان به محصولات یا خدمات را تغییر داده است. بر اساس آخرین آمار و داده ها همواره خرید های اینترنتی رشد تجربه می کنند و کسب کار ها به سمت اینترنتی شدن هستند . اکنون شما می توانید یک فروشگاه به وسعت یک جهان داشته باشید و به هر کجای جهان خدمت ارائه کنید یا کالا بفرستید ! اگر با این دلایل قانع نمی شوید پس این مقاله را از دست ندهید !

تجارت الکترونیک به رشد خود ادامه خواهد داد

انتظار می رود تجارت الکترونیک در سال های آینده به رشد خود ادامه دهد و نه تنها در سال 2020 به 2 میلیارد خریدار در سراسر جهان برسد، بلکه به 4 میلیارد دلار فروش نیز برسد.

تصمیم مصرف کنندگان امروزه مبتنی بر اینترنت است

فروشگاه های فیزیکی بدون حضور آنلاین دیگر کافی نیستند. فرآیند خرید مصرف کننده تغییر کرده است و امروزه اولین قدم همیشه انجام یک تحقیق آنلاین است. به این ترتیب، شرکت هایی که بهترین حضور آنلاین را دارند - و به ویژه آنهایی که فرصت خرید مستقیم از طریق اینترنت را ارائه می دهند - آنهایی هستند که مصرف کنندگان را در زمانی که بیشترین علاقه و استقبال را دارند جلب می کنند. اینها کسانی هستند که وب‌سایت‌هایشان برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده‌اند، می‌دانند چگونه روی بازاریابی دیجیتال شرط‌بندی کنند و می‌دانند که هرچه تجربه کاربر بهتر باشد، کاربران بیشتر وسوسه می‌شوند که محصولاتشان را به جای رقبایشان بخرند.

دسترسی بیشتر از طریق اینترنت و موبایل

فروشگاه های فیزیکی همیشه توسط یک عامل محدود می شوند: حضور جغرافیایی آنها. اگر مشتریان بالقوه شما فقط با مراجعه به فروشگاه شما کسب و کار شما را پیدا کنند، دامنه شما همیشه محدود خواهد بود. با یک فروشگاه آنلاین، همین اتفاق نمی افتد - هر کاربری می تواند به فروشگاه شما در اینترنت مراجعه کند و خرید کند، صرف نظر از اینکه در کجا است، به این معنی که در مقایسه با حضور فیزیکی، دامنه بسیار گسترده است.

علاوه بر این، تأثیر تلفن همراه وجود دارد یعنی حضور مداوم دستگاه های تلفن همراه، به ویژه تلفن های هوشمند. با دسترسی تقریباً نامحدود در هر مکان یا هر موقعیتی، کاربران فرصت‌های خرید بیشتری دارند و موبایل به طور استثنایی برای ایجاد انگیزه در کاربران برای یافتن آنچه دقیقاً در زمان نیاز به آن نیاز دارند، طراحی شده است. با یک وب‌سایت تجارت الکترونیک که برای دستگاه‌های تلفن همراه سازگار است، این بدان معناست که در هر ثانیه از روز یک کاربر جدید می‌تواند کسب‌وکار شما را پیدا کند و خرید خود را ادامه دهد. چرا منتظر بمانید تا مشتریان جدید کسب و کار شما را در خیابان کشف کنند، در حالی که همیشه می تواند دقیقاً در لحظه ای که محصولات شما مورد نیاز است حضور داشته باشد؟

بین المللی شدن

در ادامه از نکته قبل، دامنه تجارت الکترونیک محدود به کشور مبدأ آن نیست. در واقع، یک فروشگاه آنلاین یک انقلاب واقعی برای بین المللی شدن است! با یک فروشگاه آنلاین چند زبانه هیچ مانعی برای فروش وجود ندارد - شما می توانید در هر نقطه از جهان و در هر زمان دسترسی داشته باشید. به این ترتیب، تجارت الکترونیک کسب و کار و دامنه شما را گسترش می دهد و بر هر محدودیت جغرافیایی غلبه می کند تا افراد علاقه مند به محصولات شما را از هر کجای دنیا جذب کند.

فروشگاه همیشه باز است

مزیت دیگری که در مقایسه با فروشگاه های فیزیکی، و مزیت دیگری که تجارت الکترونیک را به طور فزاینده ای ضروری می کند، این واقعیت است که "ساعت کاری" وجود ندارد - فروشگاه آنلاین همیشه در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته باز است.

این بدان معناست که شما می‌توانید در هر زمانی مشتری داشته باشید و در زمانی که فروشگاه شما باز است، محدود به در دسترس بودن مشتری نیستید. وقتی این واقعیت را در نظر بگیرید که بسیاری از کاربران در هر زمان، از جمله در طول شب (که البته هیچ فروشگاه فیزیکی باز پیدا نمی‌کنند) چیزی را که نیاز دارند، جستجو می‌کنند، این نه تنها یک مزیت راحت است، بلکه یک نقطه تمایز برای شغلت.

ابزار فروش جدید

یک فروشگاه آنلاین مانند یک فروشگاه سنتی نیست - بهتر است. در اختیار داشتن ابزارهای دیجیتالی متعدد، از تست A/B و نقشه های حرارتی برای ارزیابی واکنش مصرف کنندگان در وب سایت شما، ایمیل بازاریابی و کمپین ها و پرداخت به ازای کلیک برای افزایش فروش، اتوماسیون بازاریابی تا فرآیند جذب مشتری خودکار و بسیاری موارد دیگر، طیف گسترده ای از گزینه ها برای بررسی وجود دارد که می تواند فروشگاه آنلاین شما را به یک دستگاه فروش خودکار تبدیل کند. این آینده فروش واقعی است و فقط به صورت دیجیتالی در دسترس است، بنابراین اگر نمی‌خواهید عقب بمانید، باید خود را تطبیق دهید و وارد این دنیا شوید.

اگر آنلاین نیستید، رقبای شما آنلاین خواهند بود

این یک نکته کلیدی است - هر چه انتقال اجتناب ناپذیر خود را به دنیای دیجیتال سازگارتر به تعویق بیندازید، رقبای شما سریعتر می توانند جلوتر رفته و در جایگاه اول منطقه شما قرار گیرند. در حالی که عوامل مرتبط دیگری وجود دارد که به این معنی است

عجله کنید و وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید!

عجله کنید اگر کسب و کاری دارید داشتن یک وب سایت فروش اینترنتی می تواند به شما در این زمینه کمک کند . برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات و بدون کدنویسی دوره آموزشی زیر را از هدلرن ببینید و فروشگاه اینترنتی خود را در کمتر از یک هفته راه اندازی کنید!
دوره جامع آموزش طراحی سایت فروشگاهی بدون کدنویسی