اصلا چرا این دوره وجود دارد ؟ چرا با وجود این همه دوره رایگان php در سراسر اینترنت چرا دوره php هدلرن ؟

در این دوره سعی کردیم تا همه چیز را به طور کامل و جامع و البته بدون اتلاف وقت به شما آموزش دهیم طوری که در کمترین زمان ممکن بر این زبان مسلط شده و بتوانید دوره پیشرفته که قطعا کامل ترین دوره php فارسی است را مشاهده کنید و به فعالیت حرفه ای در این زبان برنامه نویسی بپردازید.


سرفصل های کامل این دوره نسبت به سایر دوره ها

در این دوره سعی شده تا سرفصل های کاملی در اختیار شما قرار بگیرد تا php را یاد بگیرید از صفر صفر برنامه نویسی تا سطح مطلوب از php را در این دوره خواهید آموخت . متغیر ها , ثابت ها , حلقه ها , دستورات شرطی , دیتابیس , توابع و بسیاری از سرفصل های دیگر در این دوره آموزش داده می شوند .

و همه مباحث گفته شده به صورت کامل بوده و یک سر فصل را به طور کامل می آموزید .


پروژه عملی دوره : وبلاگ و دفترچه تلفن

در این دوره دو پروژه عملی کاربردی را با هم دیگر خواهیم داشت که در آن ها یک وبلاگ یا سایت خبری را پیاده سازی خواهیم کرد و در پروژه دفترچه تلفن نیز یک دفترچه تلفن کاربردی را راه اندازی میکنیم .

سطح هر دو پروژه حرفه ای بوده و به طور کامل پیاده سازی می شوند .


آمادگی برای دوره پیشرفته php

با دیدن این دوره به طور کامل برای دوره php پیشرفته هدلرن آماده خواهید شد . دوره پیشرفته هدلرن قطعا کامل ترین دوره php فارسی زبان است که تا کنون منتشر شده و با یادگیری دوره php پیشرفته به راحتی می توانید استخدام شوید یا پروژه های php خود را پیاده سازی کنید .

همچنین می توانید پس از دوره php پیشرفته هدلرن سمت فریم ورک های محبوبی مانند لاراول رفته که بازار کار بسیار خوبی نیز دارد .


هر مبحث جدا ;

در این دوره سعی شده تا هر مبحث به طور جداگانه و کامل توضیح داده شود . و همچنین ویدیو های آموزشی کوتاه بوده و به طور میانگین 10 دقیقه زمان هر ویدیو آموزشی است به این صورت یادگیری شما کامل تر خواهد بود و از دیدن فیلم های طولانی نیز خسته و سردرگم نمی شوید.

در واقع مشکل ویدیو های طولانی این است که تعداد زیادی مبحث در یک جلسه توضیح داده می شود که باعث تمرین کمتر دانشجو و سردردگمی و خسته شدن او می شود.


این دوره رایگان است !

این دوره رایگان است و نیازی به پرداخت ریالی هزینه برای دیدن این دوره نیست .

خیلی راحت می توانید در این دوره ثبت نام کرده و به محتوای آن دسترسی داشته باشید.


مدرک پایان دوره !

در انتهای دوره و با مشاهده کامل این دوره به صورت آنلاین می توانید مدرک پایان دوره را دریافت کنید.


دوره php مقدماتی هدلرن